Annonce:

LÆSERBIL: Skamlav Audi A4 ruller på 20″

SMÅT MED ORIGINALE STUMPER
Da bilen stod klar til show, var der ikke ret mange originale stumper tilbage på bilen, der kunne ses i Vmax for nogle år siden. Men det udseende, som blandt andet indbefattede fronten fra en Passat (se side 21), blev Brian træt af, og som den ægte bilbygger han er, så blev bilen skilt ad igen.

Anlægget er ikke til fancy lydkonkurrencer. Det er et showanlæg, der skal se fedt ud – men faktisk spiller det ganske godt. Og se igen de hvide detaljer for at skabe helhed med det ydre.

  – Fronten blev en single frame fra en nyere Audi, og så blev den omlakeret, fik masser af ny airbrush, anden bagkofanger, nye fælge og meget andet. Men så en dag kørte jeg den direkte ind i en container og smadrede hele fronten. Så jeg kunne enten vælge at give op eller starte forfra igen-igen. Jeg valgte den sidste løsning. Og med lidt hjælp fra forsikringen byggede jeg den op igen, fortæller Brian.

Artiklen fortsætter efter annoncerne:

Artiklen fortsætter her:

Det kan være svært at se, men den hvide farve har små snowflakes i klarlakken. Ikke perlemor, der kan se gult ud.

DER VAR ENGANG – DEN FØRSTE GANG!
Okay, måske ’den første gang’ er lidt misvisende, for på billedet ser du første version af A4’eren, men det er bestemt ikke Brians første gang med en ombygget bil. Han har haft fingrene i… tja, ingen ved med sikkerhed hvor mange biler, det er blevet til. Så vi nøjes med at sige MANGE.

MERE OEM
Denne gang valgte Brian dog at gå lidt andre veje end tidligere. Bilen fik nemlig en standard A4-grill – selvfølgelig med en kraftigt ombygget forkofanger fra Regula Tuning.

Artiklen fortsætter efter annoncerne:


Artiklen fortsætter her:

Men gå en tur rundt om bilen, og du vil opdage en del originale dele som det lille Audi-logo på siden, dørhåndtag, sidespejle (dog med krom) og de lakerede baglygter, som førhen var fra en VW Polo.

De hedder TSW Holsten og er 20” store. Læg mærke til den hjemmelavede napkapsel med Future-logo. Brian KAN bare ikke lade være.

  – Jeg ville prøve at lave et mere OEM-look med lidt VIP-stil, som passer rigtig godt til A4’erens design, siger Brian.

Standard kan man dog ikke ligefrem beskylde bilen for at være. Brian er typen, der liiige skal ændre lidt hist og her – bare for at gøre det anderledes end alle de andre. Se bare de store TSW-fælge, der har fået delvist lakering og hjemmelavede navkapsler. Og hopper du ind i kabinen, stikker det helt af.

De store hjul har fået samme brune farve som mange andre steder på bilen. Man arbejder vel hos en autolakerer.

Sæderne er en RS6-kopi, som selvfølgelig er modificeret yderligere med ekstra skum, læder, alcantara og krydssyninger. Hele instrumentbordet er bygget i glasfiber, så den store headunit.

Læs mere efter annoncerne:

9 UD AF 10 SPARER 3.000 KR. PÅ DERES BILFORSIKRING

Gør som 800.000 andre! Indtast din nummerplade og få overblik på 30 sekunder - gratis:


Læs mere herunder:
Ingen turbo her, hvor udseendet er i højsædet. Så meget som muligt er flyttet ud i skærmene, hvilket giver et super clean look.

Annonce:

Kasper Erling
Kasper Erling
Kasper Erling er redaktionschef og medejer af Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over 20 år. Email: ke@boosted.dk
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Annonce:
Annonce:

Gratis tjek!

Indtast din nummerplade herunder og se billige bilforsikringer. Det er helt gratis:

Læs også

Husk det nu!

Populære

Skal du med?

Flere populære artikler

Læs også

Altid gratis artikler