Og så skal ejerne i øvrigt bruge bilen, som den er tiltænkt, siger designchefen bag den absurde pickup Tesla Cybertruck.
Ingen bil – eller det er vel snarere en pickup – har de seneste år fået lige så meget opmærksomhed som Tesla Cybertruck.
Særlig fordi Tesla brugte flere år på bare at udskyde bilen. Til sidst var bilen blevet lovet så mange gange, at mange begyndte at tvivle på, om Tesla overhovedet ville gøre alvor af produktionen.
Men det skete. Helt præcist trillede de første eksemplarer af Cybertruck ud til kunder, der havde skrevet sig op til én flere år i forvejen, i november sidste år.
Siden har ejerne både klaget over vinduesviskerarme, der opfører sig som udkogt spaghetti, rust, utallige fejl og forlygter, der ikke virker i snevejr.
LÆS OGSÅ: Christian har fundet alle politiets nummerpladescannere i Danmark
Men nu har bilens chefdesigner Wes Morrill fået nok. Altså ikke af de mange kritikpunkter, men af den måde, folk behandler Cybertruck på.
– Cybertrucken har levet et liv fyldt med tortur for underholdningens skyld. Den er blevet sparket og hoppet på, brændt, tæsket og skudt på adskillige gange.
– Nu, hvor vi har fået bekræftet, at bilen er sejlivet, kan Cybertruck måske få lov til at køre på vejene og off-road i fred, skriver Wes Morrill på sin profil på det sociale medie “X”.
Noget tyder dog på, at Cybertrucken ikke er helt så sejlivet, som Wes Morrill gerne vil gøre den til. I hvert fald er bilen, hvis man skal tro adskillige tråde i dedikerede Cybertruck-fora, fyldt med børnesygdomme.
Tilbagemeldingerne fra ejerne har dog ikke holdt Teslas øverste direktør, Elon Musk, fra at mene, at bilmærket kan bygge 250.000 Cybertrucks om året, når produktionen er gearet helt op.
Og så kan man desuden ikke helt udelukke, at bilen finder vej til Danmark. Nye EU-regler kan nemlig bane vejen for den slags biler på vores veje. Læs mere om det her!