Reklame:

Porsche har fået nyt logo – men du kan nok ikke se forskel

Porsche opfrisker nu det logo, man første gang tog i brug i 1962.

Du ved sikkert godt, hvordan Porsches logo ser ud. Hvis ikke så kig på billedet i denne artikel.

Men nu har det altså fået en overhaling. En visuel opdatering. Et facelift om man vil. Et facelift der dog er meget svært at få øje på.

Artiklen fortsætter efter reklameblokken:

Artiklen fortsætter her:

Den mest åbenlyse forskel er nok, at Stuttgart nu er skrevet med sort lige over den stejlende hingst. Ordet “Stuttgart” har ellers været indfarvet i skjoldet.

Sådan har det faktisk været lige siden logoets oprindelse i 1962. Men efter 61 år skal der altså ske noget nyt.

LÆS OGSÅ: Dumt: 7-sekunders snapchat-video udløste politijagt på bil

De andre detaljer er om muligt endnu mere usynlige. Men de er der. Og det er virkelig nørdet. Dejligt nørdet. Men slet ikke i samme liga som Skoda, der tidligere i år fjernede noget meget ikonisk fra deres logo. Læs mere om det her.

Artiklen fortsætter efter reklameblokken:


Artiklen fortsætter her:

Bjørn S. Nielsen
Bjørn S. Nielsen
Bjørn S. Nielsen er uddannet journalist, og så er han webredaktør på Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over ni år. Har du en god historie eller et forslag til en artikel? Så skriv til bj@boosted.dk
Reklame:

Nyeste artikler

Reklame:

Motorsport

Læs også

Husk det nu

Reklame:

Har du læst?

Gratis artikler

Har du læst?