Parkeringsselskab lægger sig fladt ned “Undskyld!”

Foto: Jackson Simmer

Den måde, kunderne blev behandlet på, var god nok erkender parkeringsselskabet Sikker Parkering. 


En del bilister var onsdag aften i sidste uge godt frustrerede. De kunne nemlig ikke komme til deres biler som stod parkeret i det underjordiske parkeringsanlæg ved Dokk1 i Aarhus. Klokken 19.00 klappede fælden nemlig, da der var planlagt vedligeholdelse af anlægget.

Men det var bare ikke alle bilister, der havde fået eller set den information. Det skriver Avisen Danmark. I første omgang afviste parkeringsselskabet “Sikker Parkering” som står for driften af det underjordiske anlæg, at der var tale om en fejl fra deres side.

Men da Avisen Danmark gik ind i sagen, fik piben en anden lyd. Og i denne uge kan mediet fortælle, at selskabet har lagt sig fladt ned med en undskyldning til samtlige bilister, der havde biler fanget i det ellers lukkede parkeringsanlæg.

Artiklen fortsætter efter reklameblokken:




Det var nemlig Sikker Parkerings fejl, at der ikke var skiltet godt nok med lukningen af anlægget. Derfor refunderer selskabet også alle omkostninger, som bilisterne med de ’tilfangetagede biler’ måtte have haft. Det oplyser selskabet til mediet. At nogle kunder ifølge mediet har fået et andet svar fra Sikker Parkering er også en fejl, indrømmer selskabet.

 

Artiklen fortsætter efter reklameblokken:


 

Artikler og reklamelinks:
Bjørn S. Nielsen er uddannet journalist, og så er han webredaktør på Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over syv år. Har du en god historie eller et forslag til en artikel? Så skriv til bj@boosted.dk