På den anden side har de fleste, der i forvejen holder en ældre Porsche kørende, nok også råd til den slags.
Porsches seneste påfund har egentlig ikke noget med en ny bil at gøre. Tværtimod sigter den mod de biler som allerede er på vejene. Og har været det i et godt stykke tid. Classic Communication Management hedder Porsches nye headunit.
Den er designet til at passe i en række af mærkets nyklassiske modeller – såsom Boxster, Cayman, Cayenne og 911. Bare de er bygget mellem 2003 og 2008. For så mener Porsche nemlig, at der er plads til en 7″ stor infotainment-skærm.
Altså med alverdens underholdningsmulighed. Ud over GPS-navigation og den almindelige FM-radio har den nye headunit nemlig også både Apple CarPlay og Android Auto. Ydermere siger Porsche, at systemet nemt kan sættes op til at modtage de europæiske DAB+-kanaler. Ligesom det i USA er muligt at høre alt på SiriusXM-nettet.