Annonce:

Sådan monterer du sænkningsfjedre

MEN – VENT LIGE! EN TESTKØRSEL ER ET MUST EFTER MONTERING!

Artiklen fortsætter efter annoncerne:

Artiklen fortsætter her:

En testkørsel er et must. Vi kan konstatere en markant strammere undervogn, og at bilen stadig kører ligeud, når rattet slippes.

HVAD MED SPORING?
Sænker du bilen, ændrer du også på undervognens vinkler. Det vil i de fleste tilfælde betyde, at du skal ud og have sporet bilen på et værksted. Føler du, at bilen trækker til siden, står rattet skævt, eller slides dækkene uens, så skal bilen uden tvivl spores.

FØR OG EFTER SÆKNINGEN?
Du behøver ikke at skamsænke bilen 100 mm eller mere for at få en visuel effekt. Vi har her sænket bilen 35 mm, og det lyder måske ikke af det store, men det giver bilen en helt anderledes form. Ofte så går der lidt tid, før den maksimale sænkning opnås, da fjedrene skal sættes til.


Annonce:

Artiklen fortsætter efter annoncerne:


Artiklen fortsætter her:
Martin 'Pyramiden' Poorhamidi
Martin 'Pyramiden' Poorhamidi
Martin 'Pyramiden' Poorhamidi er chefredaktør og medejer af Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over 15 år. Email: mp@boosted.dk
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Hader vi dem?

Annonce:

Læs også

Annonce:

Billig bilforsikring?

Indtast din nummerplade herunder og se billige bilforsikringer. Det er helt gratis:

Husk det nu!

Populære

Skal du med?

Gratis artikler

Flere populære artikler